Bussigt!

hejs, idag har jag åkt mycket buss. för jag bor ju här ute på Ingarö så då åkte jag på morgonen till forum för att byta buss till tandläkaren, gick in i forum ett tag först där jag mötte kära alma :) efter det åkte jag till tandläkaren sen bussade jag tillbaka till forum och sen tog jag 422:an till Dessan och så var jag där ett tag! vi gjorde inte så mkt mer än att kolla på film och jag försökte lära hennes hund lite triks, men gick inte så bra eftersom jag är rädd för den hunden :D haha. jag fick även se en väääääldigt hemsk bild som dessan hade på mig och henne från dagis när vi klätt ut oss.
jag är även så snäll nu som kan bjuda er på ett gott skratt.
haha jaa här har ni då dessan i hitlerhatten och kritvit i ansiktet och mig med stora bröst och glasögon, sexigt värre!
men nu är jag iallafall hemma tog bussen ut till brunn sen hämta far mig och nu har vi suttit och spelat värsta svåra spelet som typ handla om olika båtmärken.
gonatt! / a

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: ja dom har riktigt snygga kläder:D

2008-08-06 @ 23:03:21
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0