THE VOICE 08

hallåååå, just nu är jag hemma hos klara, innan det var vi på the voice tsm med några andra kompisar :)
jag tycker det var asroligt, speciellt i slutet när flo-rida sjöng!
idag fyller nicole år! :D grattis grattis!!!
eller oj klockan var över tolv men det känns som lördag fortfarande.
igår var jag hemma hos mikael persbrandt som är min granne :D fast när jag kom till honom var micke väldigt full och började snacka om massa konstigt skit så jag gick hem efter bara ett litet tag...
Puuuuuuss

haha, hittade gamla bilder i klaras data på mig och henne :)

haha, bild från dagis. jag orangflickan som står och tjockar ut magen, och glärran är bredvid med putmunnen (fjortis redan sen dagis)

haha, klara!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0