röda skor.

halloj, just nu sitter jag på rummet och äter lite nötter, egentligen skulle jag  vilja sitta i vardagsrummet men mamma tittar på nån läskig skräckfilm med hannibal, så ja det är lugnt för mig. haha älskar att kolla på skräckfilmer, men jag får alltid efter värsta skrajkänslorna.
har väldigt tråkigt en sån här fredgakväll, skulle egentligen vara med alva, men hon blev sjuk så vi strunta i det, men jag är ändå sjukt trött så det var okej ändå och jag ska även spela battle of the brats basketmatch mot lidingö så jag måste sova inatt.
jag var med alva även fast hon var sjuk innan basketträningen och jag tog lite bilder med nya kameran, här kommer några:

fis-smajlet!

bästis


appelpie

paul frank, med röda skor blev det idag.

alva palva :D

amanda panda

amanda älskar alva mest!

haha bitchrumpan.

kaninen och bankmannen.

kinespojke garvet!

/ PUSS

Kommentarer
Postat av: linda olsson

så söt blogg (a)

2008-09-18 @ 15:56:07
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0