Åre 28 dec.

heejsan, sitter just nu på hotellet i Åre. Har ätit middag och innan det var jag nere i spat och badade i bubbelpoolen. det tog ungefär 7 timmar hit med bilen, men det gick rätt fort ändå eftersom vi aldrig stannar på vägen, men nu har kim den lilla råttvasker kommit till mitt rum och jag måste sluta.
juste glömde skriva förut att jag kommer hem härifrån sent den 1 januari. fett taggad på snowboard!! 
/ Amandaa. 

har pappas data för mitt internet funkar inte lägger upp lite från Italien i Alperna. jag gick nog i fyran här ifall du undrar varför jag ser extra mkt ut som ett mongo.


bäverbilden, vackert vackert!

Kommentarer
Postat av: Klara

Så jävla söt :D!

hörru vi måste åka till hammarbybacken snart och åka lite bräda ;)<33

2009-01-06 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0