lill-julafton

chiao, idag blev det mera julklappar. var hos min moster i örebro, där det var lite kusiner och morfar o mormor.
har lekt kurragömma hela dagen med mina små kusiner, rätt tråkigt efter ett tag eftersom de är värdelösa på att gömma sig. En gång gick jag in i en stor garderod, då satte dom på haspen från utsidan så jag inte kunde komma ut. jag blev lite rädd efter ett tag att de aldrig skulle släppa ut mig.. fick lite olika saker idag:
badkulor
nagellack
halsband
krämer o tvål
ögonskugga
900 kr


det jag fick :)

råttvaskerkusiner

chobishund

hönskallen

lite trött på allas släkt och julbilder nu, men det händer ju bara en gång per år så jag gjorde som alla andra.
/ amandaaaa.

Kommentarer
Postat av: cornelia

gud så mycket pengar du får då!

jga tycker att vi ska ta och leka nån dag hörru:D

2008-12-27 @ 22:45:56
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0