glöggparty och prao med Micke P.

juldagen idag, inte mkt har hänt här ute på Ingarö, eller Mikael Persbrant har varit över på fika hemma hos mig :D
hans fru Sanna Lundell och deras barn Igor var också här, för er som inte vet bor jag granne med honom på mitt landställe. jag och pappa hade ett litet glöggparty med dom och Igor som är 2 år åt en av min katts kattgodis, haha han fick en väldigt rolig min när han kände smaken. Sen sa Micke att jag skulle följa med dom upp till deras hus och låna lite  filmer, så nu sitter jag i soffan och kollar på Marie Antoinette.

jag fråga Micke om jag kunde få prao hos honom, han erbjöd mig teater eller filminspelning, jag valde filminspelning så jag ska skicka ett mejl till han snart och önska vad jag vill göra där, vill nog vara med där de håller på med sminket eller kostymerna.
 
fick en god jul kram av Micke idag :P


Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa det var tur ;) har redan börjat med en :P <33

2008-12-26 @ 00:58:45
URL: http://helenaalinder.blogg.se/
Postat av: Lina

det är ju fett coolt ju !! :) <33333333

2008-12-26 @ 14:26:35
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: ALVA

vet att det här svaret kanske kommer lite efter men jag checkar inte direkt bloggen så ofta :) men det där om vendela låter fin fint. kommer du imorgon på träningen? puss

2008-12-26 @ 18:26:52
Postat av: anna

vad häftigt :O

2009-01-04 @ 23:16:53
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0