Åre here I come with my new burton.

packar för fullt, massa saker är det som ska med till Åre! måste göra klart allt ikväll för imorgon är så måste jag gå upp vid sju och åka till hästen efter jag är klar i stallet så ska vi sätta oss i bilen och åka till åre, det tar minst 7 timmar, gaahh.

idag var jag och klara i forum på morgonen sen vid ett gick jag till hallen för att ha träning. när det var slut åkte jag, alva och klara in till stan ett tag. gjorde inte så mkt där, köpte klart julklappar till kompisar, allt det där med julen är över nu vilket jag tycker är skönt, det ska bli härligt med ett nytt år!


tröjan jag köpte idag, från Burton för 700 kr.

/ hejdåååå.

Kommentarer
Postat av: cornelia

den var mycket fin tycker jag!

2008-12-28 @ 12:08:10
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0