HEMMA FRÅN BARCELONA

hejj ja det blev ju en ganska kort resa till barcelona, var där 4 dagar.
det var väldigt roligt. hotellet var väldigt fint. första kvällen vi kommit dit så skulle jag bada i jacuzzi och tog med mig en fanta från minibaren på rummet. efter att jag druckit upp den såg jag att den kosta 55 kr! jävligt dyrt för en liten burk läsk. när jag väl skulle bada vilket var typ klockan halv ett på natten(tog typ 1 tim att fylla badkaret för jag hade inte satt i ploppen riktikt plus att jag råkat hälla i kokhett vatten så jag fick hälla på med massa nytt kallt vatten XD ) efter att ha suttit där ett tag kännde jag hur svetten rann i pannan av varmvattnet. så då fick jag ta en iskall dusch...
vi åt jätte god frukost också på hotellet, fast för 500kr, inte såå billigt.
sen gick vi på stan och jag köpte en shorta och ett par bruna hawanas :D
dagen efter det så gick vi till stranden och stekte. det  var riktigt varmt i vattnet! efter det gick vi in på ett museeum med en massa hajar och konstiga fiskar. sen shoppade jag två linnen och nagellack.
sista dagen gick vi en kort stund till stranden och efter det åkte vi runt med en urtråkig buss runt hela barcelona typ. sen köpte jag örhängen och ett till linne. :)
lägger upp bilder senare ;)
/ Amanada!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0