Sing star och födelsedagsbarn

tjoooho!
inatt sov jag över hos cornelia tillsammans med janni och gordon.
på kvällen cykla vi till björknäs och köpte godis och hyrde film, vi sa att vi skulle hyra skräckfilm, men jag och corny banga sen! haha
vi gick in och bädda i deras lillstuga sen börja vi köra sing star. jag var sit hes efter att jag varit på allsången så det bästa var ju kanske inte att sjunga, men det var skiitroligt! jag och janni var inte så duktiga, stog att vi var tondöva! det håll vi på att köra fram till fyra tror jag sen så gick vi och la oss. och på morgonen gick jag cornelia och gordon upp och gjorde frukost på sängen till janni som då fyllde år! hon kommer få en moppe som jag kommer låna av henne! :D
GRATTTIIISSS JANNNIII PÅ 15 ÅRS-DAGEN!

/Amanda

  födelsedagsbarnet <33                             en vacker bild bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0