krig på lägret

BASKETLÄGRET ÄR ÖVER "/ fast det var jävligt roligt, och det var valdigt mycket krig mellan vårat lag och P-93. och jag
 blev då för andra året lägrets kämpe!
:D (man måste ju skriva det eftersom jag aldrig brukar få pris) 
de roligaste minnenerna:
*trästockarma & järnrören
*  -fan vilka spejsade lampor.
* "allt bra killen"
* vattenkriget när jag var suuuperemo.
* när jag linda in Lina i handuken och hade henne som sköld.
* cupplanen och kartan
* dödsrycket
* ninjadansen
* spökrundan
* när Trästockarna tittade ut ur dörren och jag fick en chock.
* när vi fick leta efter våra madrasser uppe i taket bland allt klipulver. och det värsta var att mitt täcka också låg där så det gick inte att sova med efetrsom att det kliade som fan då.
* discot och tryckaren där alla var så stolta över vilka man dansade med.
* ost-tabben

jajaja säkert fattar ingen nått förutom vi i laget, men skitsamma.

en bild från vårat spex när vi tog P-93:s kallsonger och hängde upp på en kabel.

/puss amanda

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahahhahahahah så jävla kul! cupplanen haha!

2008-07-26 @ 01:00:31
URL: http://cornx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0