kuk-dagen

idag har dagen varit ett helvete...
eller morgonen började bra, dessan hade sovit hos mej så det var ändå trevligt att vara med henne ett tag på morgonen, men sen åkte hon hem och jag började städa mitt rum lite (saddam hussein hade bombat). sen så gick jag upp till orminge centrum för att jag skulle fixa så att mitt betalnings kort skulle funka i affärerna. när jag kommit till banken så frågade en banktanten mig om jag kunnde visa mitt pass, man det hade ju inte jag med mig. så jag fick gå hem igen förbannad som fan. sen hämmta jag passjäveln och tog cykeln istället till orminge. när jag då kom fram igen så la jag fram mitt pass och tanten höll på med datan och sa sen att mitt kort redan var aktiverat, så då hade jag kommit dit helt i onödan! ja, det kanske inte låter så farligt men jag blir väldigt lätt irriterad för saker...
sen åt jag lunch och all mat var typ slut så jag fick ta en hamburjare och lägga i nått skarrigt bröd. sen åkte jag till träningen, där var livet bättre. jag gjorde typ rekord på att sätta straffkast, haha..  sen när jag kom hem så stängde min nya mobil av sig hela tiden. och 100 st låtar försvann och massa bilder flyttades till ett annat ställe. då blev jag förbannad igen och då kommer min mamma och säger att jag ska sluta klaga hela tiden och att jag ska ändra min attityd, asååå jag lackar sönder på henne!!! men aja, glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya...
/ A, svärdgren
 haha bilden är inte den finaste, har typ inget smink.. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0