stan 3 dagar i rad

hejj :D
idag har jag varit i stan igen, tredje dagen i rad, hihi :)
jag var där med min roliga kompis som är en banan och heter Anna.
vi köpte jordgubbar på hötorget, vi fick extrapris :D
sen gick vi ner och åt mat i kungshallarna, vi åt kyckling och klyftpotis, dom gav oss asmycket så jag blev skitmätt. men sen köpte jag en plånbok. Det var en fake gucci, men jag tycker den var rätt snygg ändå :)
sen gick vi till donken och köpte glass, sen stack vi hem.
Jag och Anna ringde även till min älskade vän Lina som fyllde 13 år idag! Vi sjöng happy birthday och jag spelade piano :D Grattis lina hjärtat älskar dejj<33
Nu ska jag dra iväg på basket träning.


puss o kram lingonbanan 

                 plånboken                                          anna                                        outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0