våfflan

tjing tjong i natt så sov jag hos klara. vi träffades tyup vi tio på kvällen så vi hann inte hitta på så mycket mer än att gå och tjocka oss med att köpa godis.. :D sen så kom vi hem till henne och gjorde inte så mycket satt mest uppe o prata o skratta. jag gjorde även ett vackert konstverk på klaras ben, det föreställde mig och klara. :) en gång blev jag lite hungrig och bet henne i klara i armen, fast då putta hon iväg mig så att jag ramla in i en låda så hela huset vaknade mitt i natten. Vi låg även och  asgarva åt min idrottslärares namn våfflan, fast då kom klaras mamma upp klockan halv fyra på natten och sa åt oss att vara tysta. sen efter ett tag så somna vi.

kraam <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0