lalala

hallojjken, här om dagarna har det inte hänt något speciellt har mest spelat basket och varit med kompisar. jag har även fått en ny mobil av min snälla far :) den är väldigt fin tycker jag.
Imorgon ska jag ska jag och alma ha friidrottsdag på björknäs ip, vilket inte är så kul med friidrott, men väldigt najjs att få träffa alla mina kära vänner i björkan. alla i björknäs är riktigt härliga människor.
efter det ska jag kanske gå och bada med janni panni i kocktorpssjön. och efter det ska jag vara med bästisen alva. och sen drar vi till basket träningen. när den är slut så ska jag vara med glärran och sosso. dom ska slagga hos mig som sosso säger. det ska bli väldigt kul, väldigt skönt att ingen annan kommer vara hemma :)
aja får skriva allt vad som har hänt sen..
PUUUSSS AMANDA PANDA <33
image13image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0