another day will come

2008, typ inget har hänt. livet rinner bara förbi. visst har man haft otroliga stunder det här året, men jag är sugen på att åka bort mer.
2009, frånochmed då ska jag börja göra saker. jag har redan bokat och planerat saker:

*börjar årets första dag i åre, kommer vara där med familjen över nyår.
*kanske jag syrran och pappa till venezuela eller caribien lite efter jullovet
*jag, corny och janni ska åka till åre själva på typ sportlovet.
*göteborg med baksetlaget, höjdpunkt på kristihimmelsfärd.
*början av sommarlovet så kanske basketlaget ska till grekland, spaninen eller nånstans i europa.
*mitten av sommaren ska jag till katrineholm på basketläger
*tre veckor innan skolan börjar ska jag till malta på språkresa!


33 veckor kvar tills jag är på malta :S lååång tid.

Kommentarer
Postat av: anna

där inne har jag vart (i grottan asså) hur gryyyyymt coolt som helst!

<3

2008-11-15 @ 21:30:48
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0