lediga dagar

måndag, ingen skola, eller jo hade utvecklingssamtal bara. Men annars var vi helt lediga och glädjen fortsätter imorgon med, ingen skola då heller. jag vet inte varför vi är lediga hela tiden. Idag sov iallafall corny här. på kvällen åkte vi inte till sergel och kolla på bio, jag ville se saw men corny övertygade mig att titta på patrik 1,5 haha jag vet att den börjar bli rätt gammal, men jag är inte så mkt av ett bio-fan, det är jobbigt att sitta still, en långskånk sitter framför en, man blir kissnödig och kan inte pausa filmen och man kan inte tugga sina popcorn hur högt man vill.

filmen var väl bra tkr jag, men när den var slut åkte vi hem igen då pratade vi om språkresa andras liv och cornys killsmak. det skönaste som corny sa var:
-asså jag älskar verkligen töntar, du vet riktiga töntar som ba skiter i.
det är fan sant, töntar är tuffast, fett sorgligt att spela tuffing.

jajaj jag har typ pluggat no i en timme nu. vet inte riktigt vad jag ska plugga på men har läst lite här o var.
lägger in ett klipp på mitt nya favoritprogram :D


/råttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0