made by amanda



igår kväll fick jag en kreativ chock, jag lärde mig sticka av min mamma som blev rätt aggressiv av mitt trögfattande. hon lackade på att jag gjorde förstora maksor och när jag inte gjorde rätt första gången jag fick pröva. jag tkr jag var rätt duktig ändå men mamma är en besserwisser och gillar att alltid rätta mig, men jag står ut :D

jag satte mig också vid symaskinen och letade lite i lådorna på bordet och hittade ett elastikst band och fick iden och ett gulligt hippieband. det fanns tyvärr bara vita så jag blev tvungen att sy runt svart tyg, det gick inte vända på det så jag har sömmarna på utsidan, men skitsamma! sen tog jag lite siden band och knöt en rosett som jag sydde på..
haha, slarvigt sydd med blå tråd, men vad tkr ni annars? ;)

/ Amanda bäverstjärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0