terrible laugh

dagens outfit:

jag har börjat med att sy egna hippieband, igår kväll gjode jag det här enkla röda.

idag på mattelektionen började typ alla tjejer skratta och då fick jag mitt asgarv, och jag lovar det är inte fint och det är väldigt högt! matteläraren sa till mig massa ggr att jag inte fick skratta. sen hör jag philippa sitter bakom mig och gör ett skitroligt skratt så jag skrattar till högt, då säger han att jag ska gå ut, efter en stund lyckas jag övertala honom att jag ska sluta och får stanna. ja det där med att jag slutade skratta efter det gick väl sådär. saftigt engelskaprov imorron, måste plugga plugga...

/ amanda matilda.

Kommentarer
Postat av: Therese

oj va snyggt :)

2008-11-23 @ 21:48:15
Postat av: Therese

oj va snyggt :)

2008-11-23 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0