halloweeeeeeen

hallå.
har kommit hem från stallet, jag tävlade KM i hoppning. det gick inte bra. stanna ut oss första, men andra klassen så var jag så jävla sur på hästen och min tränare tyckte jag skulle säga åt hästen ordentligt så det blev rätt mkt sporrar och spö, vi kom runt banan med ett stopp..

Nu ska jag påta mig iväg till lilla älta där fårbräket fanny bor. ska dit och träffa Lina och fåret, sen ska jag sova över där!
det kommer bli superroligt. fast vi måste upp tidigt för att vi ska sitta i sekrikeriatet klockan kvart i nio. :S

två dagar kvar till tandställning ryker, därför måste man ju passa på att ta en bild när den finns ;)
(och ja, jag vet att jag har gula tänder)


/ Svärdgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0