snö är bäst.

har kommit hem från träning sitter här som världens emo, jag började nämnligen mula ganska månge efter träning och jaa sen då blev alla mot mig.
i skolann var det många snöbollskrig, philippa låste ut mig så att en kille kom och köttade massa snö i hela ansiktet.
har även fått ett blåmärke på smalbenet efter att jag hoppade in i en gran.
nu är amanda trött och avslutar för idag.


jag vet jag att jag pratar extremt fult, blir alltid lika chockad när jag hör mig själv. här är iallafall orsaken till blåmärken.

bild på grisen :D

Kommentarer
Postat av: S

hahaha, lyssna på glärrans stön på slutet XD

2008-11-25 @ 07:38:43
URL: http://sofiazillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fan gör du? XD du typ hoppa in i en gran? :P

<33333333

2008-11-25 @ 18:01:10
Postat av: amanda

haha ja det här var första gången jag hoppade det var meningen att jag skulle hoppa upp på granen så att jag låg på den och sen skulle vi fota, hon filmade bara för att det va kul. sen tyckte jag att det var skitroligt så vi hoppade in flera ggr :D

<333

2008-11-25 @ 20:50:18
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0