freaky lill-lördag

världens roligaste onsdag! asså så fort jag tänker på den här dagen börjar jag asgarva. Vi hade håltimme på lunchen så jag, vendo, ph, linnea och molly åkte till forum för att äta. det startade ett jättestort matkrig, det började med att några började kasta pommes frites på varandra, sen när jag skulle gå och hämta vatten så hade dom små jävulskaninerna lagt en hamburgar i min vante och sen slängt den under soffan! när jag fick reda på det så kasta jag gräddfil och sallad på philippa, hon satt bara där och förklarade att hon skulle ta upp vanten, men när hon tog upp den fasta hon med benet mellan två soffor. sen tog jag upp en kinapinne och högg på en kycklingbit på den och tryckte den på linneas halls och gjorde ett brännmärke av kyckling och sås.
efter lunchen gick vi in en affär där jag putta linnea så hon ramla in i en hylla som rasa, linnea klagade på att hon fick ont medan jag fick stå där lite halvt generad och plocka upp allt.
på bussen sen så tvärstanna bussen så molly ramla framlänges ner på golvet, haha!
jaja nu blev det långt så ska inte skriva mer.


bilder på alma, jag och molly, jäääättefina verkligen!

/chobispojke

Kommentarer
Postat av: philippa

haha , ja den dan är värd att minnas :D<3

2008-11-20 @ 17:05:27
URL: http://phhs.blogg.se/
Postat av: alma

hahaha, vilka tuuunga bilder xD <33

2008-11-20 @ 18:06:22
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0