HÖSTLOVET HAR BÖRJAT!

halloj, från och med idag är det höstlov för mig! :D
har varit i skolan, det var faktikst ganska roligt ändå. vi åt lunch på håltimmen på pizzastugan. det första jag gjorde när jag kom in där var att fråga om det var pizzagubben som var hasse. det blev helt tyst sen viskar någon att vi inte är inne på hasses pizza. tabbe.
vi fick päronsplitt i skolan idag :D
har klippt mig idag och färgat håret väldigt mörkbrunt, fint blev det tkr jag. bilderna på det kommer imorron. ska tjäna lite pengar imorron så jag går upp tidigt och jobbar hos far.

dagens absolut bästa garv gick åt när en kille på ett hunddagis var ute och gick med massa hundar tillsammans, när plötsligt en hund råkar komma ur kopplet och kuttar iväg, killen blir lite fundersam och kliar sig i huvudet och säger: - EEEEEEEHH... OJJSAN.  det var så otroligt roligtmåste kila nu.



resten av alla bilderna jag tog idag kommer imorgon, känner lite tidspress.

kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0