la pelicula.

hejs svejs. jag har tränat och skrivit lite läslogg. måste plugga till spanska provet. fuck off. skolan idag var fakstikt helt okej, eller so:n var roligast för då hade vi den stora feta fula patrik. han har alltid samma urtvättade jeans och alltid hans skarriga nike-tröja. men skitsamma han är så konstig att man garvar. Idag drog han ner kartan i klassrummet, det var för att han skulle sen dra upp den så den åkte upp ordentilgt, men kartan gick inte att dra upp så han skulle skuta den åt sidan så att man kunde se tavlan, men då drog han för långt bort så att hela kartan ramla ner. jag garva sönder!
jag plattade halva håret precis och jag vet inte riktigt om jag ska försöka hinna platta hela håret imorron bitti..
vad tycker ni? lockigt eller rakt? ( jaja, pallade faktiskt inte vara satsare på bilden.)

/ hey arnold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0