las vegas

shoo. jag har precis kommit hem från en två timmars lång basketträning, men den var rätt roligt så det var skönt! jag tänkte lägga upp några bilder på sakerna som jag fick av min pappa när han igår kväll kom hem från Las Vegas. min pappa är så bussig han! :D <3

hudkräm,
två vanliga perfymer och ett "perfumestick" som jag trodde var lipsyl först och hade på läpparna, tabbe. Från Paris Hilton, eller ja det var inte hon som gav mig dom ;)

en lite galen t-shirt som det står las vegas på, ja lite udda kanske, men men. :)
och en vit t-shirt från Levis! :D

en väska och typ nessesär :)

/ amadeus.


Kommentarer
Postat av: alice

fina saker där!

2008-10-13 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0