wekeeend

nu har jag kommit hem från allt jag gjort i helgen. det började med att jag var på en 50-års fest borta i hällefors. de var väll kanske inte så roligt, speciellt inte middagen, det var bordsplacering och jag fick sitta med massa gamla gubbar och en tant. plus att de trodde jag var över arton så de skulle först servera mig vin, men jag sa att jag inte ville ha, men då gav de mig alkoholfritt vin istället. vitt vin är ju rätt gott, men det röda vinet smakar faan. Vi sov där en natt sen fick vi åka därifrån.

jag åkte direkt från hellefors till västerås där jag dagen innan lämnat min häst i ett stall. jag skulle alltså dit på ridkurs. det var tre andra tjejer där som var lika gammal som mig som också var på kursen. första kvällen sa ingen nått till varandra. det enda var bara :- kan jag släcka lampan? eller nått sånt.
men sen blev det mkt bättre eller en tjej kunde jag knappt höra vad hon sa för hon kom från värmland och hade jätte mkt dialekt. men hon var väldigt rolig. det gick jättebra för mig på hoppträningarna och min häst var jätteduktig.
 
okej helt ointressant för alla andra, bloggen känns seriöst rätt onödig. just keep up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0