herr bredkäft :D

godnatt. jag sitter hemma, glärran och jag hade precis träffats innan. jag är helt slut nu jag har haft basket i 2 timmar och innan det var jag i skolan där vi sprang vi 4 varv på nån skitlång slinga i skogen..
pappa åkte bara för någon timme sen till arlanda, han ska till Las Vegas. jag vill också utomlands, jag måste boka en språkresa snart, asså fett najs.
haha jag bjuder på några bilder som jag hittade på mig och glärran, vi lekte idol och vi sminkade varandra. ja att sminka folk är nog inte vår framtid.



vissa personer är verkligen gjorda för varann'

/ amanda

Kommentarer
Postat av: philippa

tjusigt tjusigt :)<33

2008-10-05 @ 20:16:28
URL: http://phhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0