17 oktober 2008

igår fick jag feber efter magsjukan, så jag låg hemma och titta på tv heeela dagen, fast på morgon åkte jag med 39 graders feber till tandläkaren för att jag inte ska behöva ta av tandställningen senare än planerat. eller jag tog inte av tandställningen men det var sista besöket innan jag tar av den ;) men idag gick jag iallafall till skolan och med väldigt lite feber kvar. jag får tjockistankar av att vara hemma när man ändå mår okej.  på idrotten körde vi coopersteset, gick ändå bra för att inte vara helt frisk i kroppen, jag fick tvångstankar av att vara med för att inte få sämre betyg i idrott.
efter skolan var jag med klara och sofia, det var längesen man var med dom två tillsammans! på kvällen gick jag och tittade på basketträningen, var inte med för att jag ska bli helt bra innan matcherna imorroni eskilstuna :D
idag hände även en utav de värsta sakerna i mitt liv, det hände en sak med en utav de viktigaste personerna i mitt liv. jag känner inte för att berätta om det just nu...

/ amanda



jäääääääättefina bilder på mig o Foffe! :D


Kommentarer
Postat av: Foffe

Sexiga bilder ;)<3

2008-10-18 @ 12:09:06
URL: http://sofiazillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0