I am mean.

halloojj.
idag fick vi en ny flicka i klassen som heter molly. annars hände inte mkt i skolan förutom att jag hade ont i huvudet.
efter skolan åkte jag hem och sen kom cornelia och alva hem till mig. jag var på ett stress humör då jag bara säger saker. Det var så att vi skulle till träning och vi hade bråttom, och jag och corny bilda en liten kul disskution. allt handlade egentligen om att jag skulle säga :- kan du vara snäll att släcka lampan, cornelia?
men det blev istället

- stäng av lampan ditt jävla äckel! (amanda)
- ursäkta?? (corny)
- jaa asså stänga av, eller släck lampan menar jag ju ditt fetto! (amanda)
- men men, JAG VET INTE HUR MAN GÖR! (corny)
- men tryck på knappen ditt jävla pundhuvud! (amanda)
- men vart fan är den då? varför kan inte du släcka? (corny)
- men den är ju där, jag ska sätta på mig skorna, bussen går om några minuter!(amanda)
- okej! men jag ska ju också sätta på mig skorna! (corny)
- håll käften släck bara lampan nu idiot! (amanda)

en annan sak som hände idag var att vi hade basketträning och helt plötsligt på träningen gjorde min älskade lina illa sin tumme, tränaren sa åt henne att gå in i omklädningsrummet och spola det. efter att hon gått in i omklädningsrummet hör vi ett skithögt skrik från lina, hon kommer ut livrädd och skriker:
- hjälp mig vad ska jag göra?
då springer alla fram och ser att hela tummen har gått ut led och är vriden åt helt fel håll! jag får också panik och alla i laget börjar typ skrika och jag, alva och lisa börjar typ gråta för att vi blev så rädda. Tillslut kom lisas sköna skogsmulle pappa och hjälpte till att vrida tillbaka tummen. men hon kommer typ inte att kunna träna på ett tag. :(

/AMANDA

mina två älskade vänner cornelia och lilla lina <333

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh tack så mycket:)

2008-09-08 @ 23:13:12
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: alva

asså gud va kul det var det där med corny :D hahah

2008-09-09 @ 11:15:03
URL: http://karasalo.blogg.se/
Postat av: amanda

haha :D aa det var riktigt roligt! XD

2008-09-09 @ 15:08:35
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: alva

jag vet :( men jag kommer ringa dig när jag kommer hem :D och jag kanske skriver ett kort inlägg i bloggen någon gång. puss älskar dej <3

2008-09-09 @ 16:02:49
URL: http://karasalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0