that will always be me.

har hänt idag?? ja träning med löpning fick håll på direkten. inte så kul. två håltimmar har man haft också, råttan(corny) var även hemma hos mig. dags för nått nytt:
tänkte skriva 20 saker om mig själv.
1. jag skrattar fulast i hela världen
2. jag borstar tänderna i en kvart
3. jag läser oftast tidningar bakifrån.
4. jag ångar alltid kläderna som jag satt på mig från början av morgonen.
5. jag är beronde av krämer.
6. jag blir rädd för mig själv när jag tvättar bort mascaran och är helt svart under ögonen.
7. jag äter jätte mkt mat.
8. jag blir bara rädd för skräckfilmer några dagar efter jag sett den. (då blir jag riktigt rädd)
9. jag har väldigt höga krav på mitt liv.
10. jag har varit emo, fjortis och ghetto människa smatidigt. (låter som en skum blandning)
11. jag brukar ofta göra bort mig.
12. jag älskar att sjunga, kommer ofta på egna låtar som är helgalna. (jag är totalt tondöv.)
13. jag bjuder på mig själv.
14. jag rider och spelar basket.
15. jag småäter onyttiga saker ofta.
16. jag har inte läst ut en bok frivilligt på 3 år.
17. jag har alltid nagellack.
18. jag får mest fula killar att gilla mig.
19. jag har fått utslag på benen för att jag använder för mkt tvål när jag duschar.
20. jag blir lätt besatt av saker och människor.
/ amandus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0