tennistabbe.

hejj. jag har just kommit hem från skolan och sitter nu och kollar på top model.
På idrotten idag så spelade jag, vendela och molly tennis. först så sprang vendis fram till nätet för att slå bollen som kom, men då ramla hon framlänges. sen så sköt vendis en boll till mig men molly stog ivägen så jag ramlade över hennes fot och rulla rätt in i nätet. hahah det gjorde skitont, fast jag höll på att garva sönder.  jag och vendela har haft sjukaste humorn idag, vi garva hela dagen åt att jag viskade på lektionen till vendis: -vad sa du?
imorgon väntar ett saftigt fysikprov som jag inte pluggat nått till och jag har basketträning snart så det kommer nog inte gå så bra på provet...
/mandyy.

min lilla tjockis vendis<3333


Kommentarer
Postat av: VEVO

hahah, fan den roligaste dagen jag varit med om :D

(vad sa du? :D:D:D)

2008-10-03 @ 17:07:32
URL: http://vevo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0