lotter bil & fil.

tjeenamors.
jag har lyckats sälja 19 st lotter idag med lisa fisa på bara någon timme, vi var grymma!!! det var fler som köpte än som sa nej, jag är överlycklig att blivit av med alla lotter. sen gjorde lisa några väldigt fräsiga henna tatueringar av en tuschpenna, det blev kinestecken som betydde fiskmås och bögvarning ;)
sen träning och efter det hämta syrran och pappa mig med min och syrrans nya bil :D vi har fått en bil att övningsköra med, den är våran kompis gamla så den är inte ny. jag tycker själv det känns så jävla bortskämt att få en bil att övningsköra med när vi redan har två andra. jaja det är pappas val det där.. Min syrra sög på att köra bil, hon körde som en jävla söndagsåkare!

jag tror det var en sån här bil vi köpte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0