prep to Barcelona

hallå, har varit i stallet, sen när jag kom hem gjorde jag skönhetssalong här hemma :P mamma färgade mina ögonfransar, det blev inte så bra. överfransarna är i bra färg men det kom nästan ingen färg på underfransarna och det var dom som var blekast innan och jag ville skulle bli mörkare. jaja jag ska försöka snart igen och bara ta dom undre, men det var ju så satans jobbigt att inte få öppna ögonen på 1/2 timme. medlidande till alla blinda!!!
jag fick massa sån där färg i ögonen och det sved som in i helvete!
sen klippte jag min otroligt långa lugg, skulle egentligen till frisören den här veckan men det var fullbokat hos hon jag känner som alltid klipper mig, så jag klippte lite själv för jag kunde inte se nått med den där gardinen i fejjan. när jag kommer hem från barcelona ska jag till frisören och klippa bättre och färga ljusare.
klippningen blev också misslyckade har världens pottfrilla :P haha så går det när jag klipper själv! men snart ska jag fixa naglarna och tånaglarna.
måste färga ögonbrynen någon dag också, men att färga dom svarta är nog ingen toppenidé...

luggen innnan klippningen, efterbilden kommer inte upp för resultatet blev ingen höjdare!

underfransarna ska jag fixa klart ikväll!
/fixarmannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0