rubriker är inte min starka sida

det var träning ikväll till klockan 20, sen har jag träning kl 9 imorgonbitti så min fredagkväll är rätt sumpad i papperskorgen.. det ända jag har gjort ikväll var först en prommenad med cornelia hem till mig efter träningen sen taggade hon och jag har bara tröstätit massa skit... kommer nog vilken sekund som helst med i guiness rekordbok för världens fetaste barn! annars har jag haft sists praodagen på panini, jag och molly fick lite choklad som belöning och jag har belönat mig själv där hela dagen också med att proppa i mig massa honungsrostade valnötter eller vafan det var!
sen tagga jag hem till bokis och var med henne och lisa.
dagens bilder!!!

hela veckan har delats med det här mongot till vänster!<3

sexiiiiga jobbkläderna på panini..

jag var lite skrajsen för alvas kanin :P

Sniff!!

schteekarn'

(jag ser ut som en jättebäbis här...) hahahha asså jag kunde inte sluta garva åt när han typ satt och sniffade på mig, höll på att kittla ihjäl mig :P

husse o matte..
/AMANDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0