brunhåret ska ryka :)

heej!
har varit en vanlig dag, paniniskit-prao, fika med molle, träning och nu datanörda.
Imorgon händer det grejer också, jag ska göra en stor förändring! färga håret lite blont, eller ska lägga massa småslingor så får se om det blir bra :P ska iallafall göra det hos frissören och klippa lite toppar samtidigt...
tänkte bränna av några sista egobilder med min bruna kalluffs, med en vääldigt stor utväxt!

haha checka blonda utväxten XD






HAHAHAHA FYYFAN VA GAY EGENTLIGEN ATT LÄGGA UPP TYP 100 FOTON PÅ MIG SJÄLV XD
AJA KÄNDE VERKLIGEN FÖR LITE BILDER OCH INGET ANNAT ÄN JAG ÄR JU VÄRLDENS BÄSTA MOTIV :P
/amanda!


Kommentarer
Postat av: Bella

heej gillar din blogg, vart har du köpt din tröja?

2009-04-22 @ 14:51:00
Postat av: Anonym

tack :)

jag köptde den faktiskt i Barcelona, men jag vet att dom finns på shestore. fast där är inte modellen lika snygg :P

2009-04-22 @ 21:21:21
Postat av: amanda

tack :)

jag köptde den faktiskt i Barcelona, men jag vet att dom finns på shestore. fast där är inte modellen lika snygg :P

2009-04-22 @ 21:22:13
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0