påååååsklov!!!

hallå alla små stekpannor! jag har haft en najs sista skoldag innan påsklovet. åt bullar, drack saft och kolla på 10 things I hate about you på engelskan. sen hade jag sexualkunskapprov, kunde det mesta..
efter skolan taggade jag till björknäs och köpte massa gott godis till molly som hon ska få i sitt påskägg. sen kom erica hem till mig, jag tog med mig skateboarden till busshållplatsen när jag skulle gå o möta henne. på vägen hem så skulle erica testa den. hon höll i mig men sen började hon åka mot diket, hon släppte mig och ramlade helt plötsligt baklänges och gör en halv volt så hon ligger med röven rätt upp i vädret, och hon hade taights på sig så man såg igenom. ja, precis när hon ligger där kommer en liten kille förbi gående. han tittar litet konstigt och erica rullar lite till så hon ligger på rygg, vi börjar verligen asgarva och kille kommer fram med skateboarden som flygit iväg flera meter efter hon ramlat. haha sen när hon ställer sig upp är hon helt full med löv och lera! haha ser mig den där bilden framför mig hela tiden och börjar garva :D
nej nu ska jag snart sova, har 3 st matcher imorgon!
shteekarbilder från den härliga dagen!





dagens outfit: t-shirt gina, strumpbyxor?, lacosteskor och solisar är syrrans, sammetskjolen har jag sytt själv.
/brutus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0