jag är hemma!

jag kom hem igår vid klockan 20, hade helt glömt bort bloggjäveln, anna påminde precis!
MEN SERIÖST, MALTA VAR FAN BÄÄÄST!!!!!!
jag vet inte vad jag ska skriva jag är mest i panik. här hemma är allt så annorlunda, är totalförvirrad vilken sida av vägen jag ska köra med moppen eftersom dom har vänstertrafik på malta. känns konstigt att kunna dricka kranvatten, kunna sova hur mkt man vill, frysa hela tiden, äta god middag. känns så cp att inte prata med massa olika människor varje dag!
jaja, lägger upp några bilder iallafall nu så kan jag skriva ut senare om vad som hände!




äääh min data är cp så det blir inga mer bilder just nu, men titta in på fejjan där finns det många bilder, fast det funkar inte att ladda upp bilder  längre så mitt album är inte klart än! ;)
/amandaaaaa

/amanda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0