stadsvandring

hallååå, idag var det andra dagen i skolan o vi stadsvandrade i gamla stan, kul.. men det var okej för man skulle svara på en massa frågor, men ph ringde hennes mamma så googla hon fram allt. sen åt vi donkenlunch i kungsan( jag åt sallad, nyttigprisse) sen åkte jag till nya stallet och tränade hoppning för en helt ny tränare som heter pontus, det gick asbraaa! nu ska jag äta världens godaste vattenmelon, välja kläder till imorgon o ett avnsitt paradise ;)
tog bilder med kameran idag, både kameran o min data har nu daaamp!!



gonaatttt pussss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: JAA! DET MÅSTE VI! JAG SAKNAR DEJ MEGAMYCKEt!

ja, det satt en naken kille och spelade fiol på alls¨ång på skansen! Så sa dom: Nejmen där har vi ju häcken :D

HAHA kan vi inte ses på fredag!? <3333

2009-08-26 @ 14:11:26
Postat av: alma

jag gillar att jag sitter lte utmobbad på den första bilden ;) haha

2009-09-03 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0