träningsvärk

heej, jag kom precis hem från glärran där jag sov i natt.
jag har träningsvärk i hela kroppen, inte så konstigt eftersom jag börjat träna jättemkt efter 3 veckor tjockis på malta där man åt godis o chips varje dag. vi hade ingen nyckel till hallen igår så vi fick köra coopertestet, uuussch! jag bestämde när jag kom hem att jag inte skulle äta några kakor o godis på en månad, jag sabbade det igår efter en dag, bra amanda.

fuck snart börjar skolan, jag har panik, inget att ha på mig och sen är jag ju inte alls brun! ska nog snart städa mitt rum som är sönderbombat. städa är jag ju så duktig på.
godnatt.

så mysigt rum jag har speciellt snorfanorna på nattduksbordet, eller natthus vafan det heter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0