vart tog sommarlovet vägen?

hejjj, mitt rum är i katastrof. har rensat ut alla lådor och skåp så nu ligger allt i golvet o på sängen, jag får sova i alla saker. kollar just nu paradise hotel och lägger ut mer bilder på fejjan.

har bara blivit malta bilder på sista tiden, men jag älskar allt därifrån!!
det jag som kom med hem från malta var:
tubtopp
rosa klänningen på bilden
sts ryggsäck, haha
I <3 malta t-shirt
pärlörhängen
armband
handväska

kommer inte ihåg just nu vad mer det var jag köpte där mer än godis och lite annat ;)

men det som inte kom med hem som jag tog med ner var
min handduk som blev förstörd på peters pool
min doctorsax o nagelsax som städaren baxade! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0