här har vi dom

japp här kommer då sakerna jag fick igår :) imorron blir det mer med nästa släktfara, men de tror jag nog det blir mest pengar :)

fick min north 66 jacka, den är underbar :D

...och matchande sockor

sen en north sail hals duk, mkt north asså.

rosa kamera :D 12 megapixlar

örhängen, vet att dom är ganska ute, men tycker dom piffar upp allt :)

presentkort på H&M, ena på 400:- andra på 1000:-  det går alltid åt!




sen fick jag alla de här assocearerna skickade på posten av en tant som jag inte träffat på flera år, hon skickar alltid typ sånt här till mig för hon designar dom här själva :) vissa saker är lite junk så några diadem slog jag in o ska ge till min lilla kusin imorron, men annars är sakerna fina tycker jag. köpte sånna där örhängen på sista bilden i Venezuela men kan vara bra att ha flera :P

rött läppstift, måste verkligen måla naglarna ser jag nu!!

snowboardvantar!!

najjsiga saker tycker jag sen fick jag ju ett xbox dagen innan så jag är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: mhalin,

NAJJS SAKER SÖTNOS ! :D saknar dej <333

2009-12-25 @ 23:39:25
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: cornelia

ja vi måste planera!! kommer på träningen ja, men vi kanske kan ha lite reunion innan? fett snygga fjäderörhängen förresten!!! kanske kan låna ett på nyår?:D:D <3

2009-12-26 @ 00:42:43
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: Fanny Rönnblom

Hej!

Kikade runt på jackor från North 66 o kom in på din sida där jag fastnade helt för din vinterjacka. Jag bara undrar vart du köpt den o hur mycket den kostade?



Tacksam för svar!

MVH Fanny Rönnblom

2011-11-13 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0