grov liten flicka det...

Lina Eriksson den 20 december kl. 22:37

HAHAHHA jag får mkt snyggar och bättre killar än dig . tyvärr men jag får faktiskt tobbe . han och jag varje dag BIIIIAAAAATTCCCH !!! . skuru vaktis och zlangen och skarrdomaren har ja dissat . Men den fågeln som viskade i ditt öra, viskade i mitt att skuru vaktis och zlangen och skarrdomaren har börjat gilla dig och tänker köra en fyrkant!!!!! dem kommer våldta dig din fula HORFITTUNGE!!!
hahahhaha , crib är ju förfan min fiende , hur kan ja då vara avundsjuk på att du ligger och knullar ihjäl din kollega ? du får väl något sådant sex-sug så att du inte vet vad du ska göra så du tar första bästa och det är crib eftersom han är din kollega , visst är det så ? mm aa så är de hahhahaha ;D
have a good life your whore !!!! ♥ ♥


HAHAHA LINA IBLAND TYCKER JAG DU ÄR FÖR SKÖN! JAG VET ATT DU SÅ GÄRNA VILL SITTA NAKEN UPPE I BASKETKORGEN O SÄRA PÅ BENEN ELLER VARA FRAMME MED PISKAN. DET KOMMER NOG EN LYCKLIG DAG FÖR DIG SNART LINA!

Kommentarer
Postat av: cornelia

assååååå HAHAHHAHAHAHAHAHHAH! fan vad skön hon är den flickan!!!!!!

2009-12-21 @ 00:31:20
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: emma

så härligt! imorgon blir det tyvärr storstädning för min del haha

2009-12-21 @ 02:00:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: alva

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA fett kul :D

2009-12-21 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0