mina betyg

här kommer mina betyg om det är någon som är intresserad :) det ser lite tomt ut men det är för att vi får ett betyg i so, alltså får vi samma i alla ämnen. totalt 13 mvg & 4 vg. jag har räknat ut att jag har 305 poäng :D

igår hade jag julavslutning o julmarknad i skolan, efter det tränade jag med massa korv i magen :P sen när träningen var slut vid 22 så åkte jag med lisa hem och sov där. fanns inte så mkt annat att göra eftersom jag slutade en dag innan alla andra skolor. idag så var jag med lisa på hennes avslutning i myrsjö och såg några riktiga sopor uppträda :) sen åkte jag till stallet o galoppera i snön. efter det åkte jag hem till mig o alva kom dit, sen blev det basketträning. jävlar vad mkt jag har gjort :D ja så nu ikväll var alla så otaggade( jag med) så jag åkte hem o ruttna eftersom jag ska upp tidigt imorron o måste packa ikväll för att jag åker till arvika imorron.
aja som jag sa så ska jag till arvika med laget hela helgen o spela basketmatcher. kommer hem på söndag igen!
peeace out bitches!


Kommentarer
Postat av: emma

oj gud vilka bra betyg du har (: bra jobbat! vad händer för dig imorgon?

2009-12-19 @ 02:06:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: mhalin,

åh herregud.. -.- <3

2009-12-25 @ 23:43:13
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0