powernap

hallåjsan. idag har jag varit i skolan o slutade 10.55 då åkte jag till stallet o red ut i snön på min lilla polle. mämi hämtade mig o jag kom hem o tog ett bubbelbad med ett avsnitt paradise hotel och te o ischoklad. sen blev det en rejäl power nap! efter 90 min kom mamma in o sa:
Mamma: när börjar din träning?
Jag: när jag sovit klart.
M: när har du gjort det då?
J: när jag känner för det!
kommer själv inte ihåg det här.
efter ett tag vakna jag på riktigt o gick upp efter ett tag o käkade lite gröt, sen la mig på sängen igen o somnade, då kommer mämi in igen o väcker mig med massa irriterande frågor...
ajaa sen drog jag på träning, det blev 1,5 tim basket sen 30 min fys, blööö. klarade 90 grader i nästan 11 min den här gången, men fisråttan vann över mig :P
shiiet vilken riktig utvärdering jag gjorde på min måndag. imorgon blir det sovmorgon vilket kan behövas...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0