damm

hallå ligger med lap topen i sängen, är dödstrött. det kan bero på att jag har kommit på att jag glömt o plugga matte och att det kommer gå skit. imorgon ska jag äntligen få ta bort limmet från tänderna efter en unge slog till mig så tanden blev lös. innan det tänkte jag o molly hitta en praoplats på ett café, micke verkar inte svara om teatern så jag hittar nått annat så länge.
tabba mig lite idag på träningen, jag fick skitmkt slem i halsen mittr under en övning så jag tog bort en liten järnplupp från golvet för att spotta där i, eftersom jag inte orkade gå till en papperskorg. jag böjde mig precis över det hålet och spottade och där inne var det fullt med damm så allt damm flög upp i ögonen. jag typ ramla baklänges av en chock att ögonen dammades igen. haha snacka om att jag failade när jag försökte vara lite diskret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0