allmänt råttig dag!




många säger att jag lätt blir irriterad, men vafan vart jag än sätter min fot blir det problem!
idag skulle jag äntligen ta bort limmet från tänderna, men när tandläkaren ska knipsa bort det knipsar hon mig med sin tång i läppen, gjorde skitont. fick en blodblåsa direkt. Nu när jag äntligen skulle få bort en grej, kommer nått nytt på käften. förut såg det ut som tuggummi på tänderna och nu ser det ut som jag har sylt eller nått på läppen. jävla ammatör jävlar!
det är inte så jobbigt hur det ser ut egentligen, om man ska vara posetiv ser det ut som jag har en percing, vilket jag vill ha just i läppen. Det ser också som jag varit med i slagsmål, tuuffft!!
problemet är att det känns skitjobbigt att ha där och det gör like ont om man äter på den sidan där blåsan är.
men det viktigaste tanden som skulle sitta fast är fortfarande lite lös!! och jag vet inte än om tanden lever, eftersom jag typ inte känner nått när de ger stötar i tänderna.

Jag och molly åkte in till stan efter skolan för att leta praoplats.  frågade seriöst på minst 40st affärer, de ända där det fanns ledigt var på en skarrig resturang och på  face, och om vi ville var två var det lagret som gällde... inte roligt. vet inte hur många gånger jag sagt idag: Hejsan, tar ni emot praoelver?  med ett fejkat smalj.  men nejnej inget har man hittat o lappen ska in på torsdag om vart man praoar, inte bra...

det ända bra med dagen var att jag hade två lektioner idag i skolan och det gick faktiskt bra på matteprovet!
/ Amanda Svärdgren.

Kommentarer
Postat av: Lisa0

eller så ser de ut som ett munsår om man ske se de från den negativa sidan ;)

2009-02-19 @ 18:47:33
Postat av: amanda

haha nje lisa inte den sidan, men det är iallafall bort nu! :D

2009-02-19 @ 23:45:12
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0