ramundberget

tjaa, jag lyckades få igång internet här i fjällen :D
igår blev det en lång busstur, det satt några riktigt charmiga killar framför som jag och glärran råkade tabba oss framför, jag ramla in i väggen när jag gick ut från toan precis där dom satt och fick lite konstiga blickar, jag fick infon med glärran att jag hade sovit med vidöppen mun XD, glärran ramlade i trappan ner till toan och dom satt och skådade...

jaja idag blev det en najs tur i backen, vi såg också snyggingarna från bussen men kändes som det var bäst att hålla sig borta:P vi tabba oss ganska mkt idag kan man säga!

dom här orden är riktigt överförbrukade under dessa två dagar:
installera, fett najjs, chilla, pro och fan.

haha, glömde kameran i stugan idag så det här var det ända man lyckades åstakomma, men det är iallafall klaris som ligger oh schteeker i solskenet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0