drömmar

har drömt massa konstioga drömmar inatt, jag drömde att jag var harry potter och skulle gömma mig för woldemart, jag var på sandhamn och det blev översvämmning med mjölk, jag gjorde inbrott, hittade min katt i en lucka när jag var ute och gick och sen den läskiga var att jag var med mitt basketlag och så hade våran tränare lurat oss att gå in i en baskethall när vi kom in där tog hon hästlindor och band fast oss på lådor som vi fick ligga på så att man skulle bryta ryggen. hahaha lite roligt när man tänker på det.
När jag gick upp ur sängen så fick jag värdens svimkänsla och gick in väggen och höll på att svimma, konstigt.

nu ska jag dusha sen blir det sm
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0