käre brutus,

bildmix idag på väg till stan:




höjdarbilden på alva

haha, lite stora i storleken bara :D

halloj inatt sov jag över med corny när vi vakna ringde vi alva så åkte vi in till stan. mamma tvinga mig att köpa strumpor eftersom jag inte har ett enda par som är helt eller i samma färg. så jag köpte massa sportstrumpor några på H&M och sen två stycken bantableff stora på stadium, haha storlek 40-45, alva sa att dom kommer krympa i tvätten vilket man kan hoppas! :D
Nu har jag tränat och precis mejlat Mikael Persbrandt om min prao som han ska fixa.

A.

Kommentarer
Postat av: ALVAAAAA

den näst sista bilden är otroligt vacker måste jag säga :D

2009-01-10 @ 18:38:09
URL: http://alvakarasalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0