"

hejsan svejsan. jag och klara var uppe sent igår satte på mr bean kl 4, vi såg bara några minuter för efter det somna båda framför tv:en. har spelat en match till idag i täby cup, vi vann igen. imorgon så måste jag gå upp halv sju för en ny match, inte så roligt där..  imorron kommer jag att vara i hallen hela dagen med laget och spela matcher och titta på andra som spelar.
bjuder på en bild på mig och några vänner från basketlaget, jag och lina ser lite hopklämda ut.


haha jag och fårbräket, sura tjockishakan och översmajlade kaninbosse.

allt för ikväll.
/ A

Kommentarer
Postat av: Fanny fårbräket

Men usch , fulaste bilderna du kunde hitta va ? :p <33

2009-01-04 @ 22:30:18
Postat av: amanda

haha dom ända jag hade fåris! :D du är ju det svarta fåret nu så du får räkna med lite otur ;)<33

2009-01-05 @ 16:53:01
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: anna

aaw, vad fina ni var på sista bilden, fanny och amanda;) <33333

2009-01-10 @ 11:13:11
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0