arkö, del 2

hallå, jag vill lägga upp resten av bilderna från arkö. så här kommer en liten sammanfattning :)
LÖRDAG: vi tog först hand om en jycke som hette Loke, han fick lite damp ibland så både jag och glärran höll på att kissa på oss. Sen packa vi båten full med saker och drog iväg till en mysig ö. där käkade vi jättegod middag, hade vårat egna beach party XD, badade näck, försökte sätta upp ett tält som slutade i att vi frös sönder natten på en klippa.

LOOOKEEE


packat o klart!



du är så jävla söt bästavännen!

glärrans partymoove ;)


härligaste kvällen!

klaraaa!

haha det här ser lite konstigt ut :D

ääh orkar inte ta dom andra dagarna nu det belv så mkt! kommer mer snart ;)

Kommentarer
Postat av: lina

hahahah jag såg honom aldrig igen :/ hahah

fan vilka härliga bilder ? myyysiga haah :D

<3333333333333333333



2009-07-12 @ 12:34:38
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

HAHAHAHAHHHAHHAAHAHHAH AA VISST ÄR DEN SKÖÖN ?

MEN SÅ ÄR DET ATT VARA PÅ SEMESTER MED MIN PAPPA HAHAHHAAHHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHA XD

2009-07-12 @ 12:54:39
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0